»
»
»Puisi Aku Sangat Merindukanmu

Puisi Aku Sangat Merindukanmu

Puisi Aku Sangat Merindukanmu

kata demi kata yg ku tulis..
deras air mata ku jatuh di atas screen ini

tak sanggup ku tahan rasa kehilangan
sesosok insan yg sangat aku sayang..
seminggu sudah tiada kabar.
enta dimana sayang gerangan..

sesak nafasku menahan rindu..
kemana lagi ku mencari mu.
tiada daya dan kuasa ku..
selain menunggu dan terus menunggu

kpd Tuhan aku panjatkan kiranya sayang dlm lindungan
sang pencipta yg maha pengasih dan penyayang..

aku istrimu hanya mampu berdo'a.untuk mu yg jauh disana
**( i luv u )** I miss u sooooo much
Bantu kami menyebarkan artikel diatas dengan menekan tombol LIKE / Tweet / Plus 1. Terima kasih
"Puisi Aku Sangat Merindukanmu" was posted by: Kumpulan Puisi-Puisi Menarik blogs, under category Puisi Rindu and permalinks http://toppuisi.blogspot.com/2011/12/puisi-aku-sangat-merindukanmu.html. Ratings: 1010 Votings: 97,687, , Jumat, Januari 27, 2012.

Comments :